فروش رويايي شيائومي در 6 ماهه اول 2014

 

 

xiaomi

همزمان با افزایش کشورهای مقصد محصولات شیائومی به مالزی، فیلیپین و هند، این شرکت اعلام کرد که در نیمه اول امسال توانسته میزان فروش 26.1 میلیونی را برای اسمارت‌فون های خود ثبت کند. افزایشی 271 درصدی نسبت به سال قبل که در مجموع توانسته در این 6 ماه فروشی بیشتر از کل سال 2013 را تجربه کند.


شیائومی توانسته بود در سال 2013 نیز حدود 18.7 میلیون اسمارت‌فون را به فروش برساند که نسبت به سال پیش از آن 160 درصد پیشرفت و بالاتر از هدف فروش 15 میلیونی را نشان می‌دهد.

لی جون رییس شرکت شیائومی در ادامه با اعلام این آمارها، خبر از درآمد 5.3 میلیارد دلاری خود داده که 149 درصد بیشتر از زمان مشابه در سال گذشته است.

شیائومی تنها در سه ماهه نخست توانسته بود 11 میلیون دستگاه اسمارت‌فون را به بازار وارد کند و این شرکت انتظار دارد تا پایان سال رکوردی 40 میلیونی را به نام خود ثبت کند. جالب اینجاست که لی جون پیشبینی کرده که این رقم می‌تواند به 60 میلیون دستگاه نیز افزایش پیدا کند!

ناگفته پیداست که سال آینده نیز رکوردشکنی‌ها طبق پیشبینی این شرکت ادامه خواهد داشت تا با فروش 100 میلیون عددی از یک دشمن بالقوه برای شرکت‌هایی چون سامسونگ و اپل به یک دشمن کاملا بالفعل تبدیل شود.

این شرکت به زودی محصولات خود را در بازار آمریکای لاتین نیز معرفی خواهد کرد تا یک قدم دیگر به بازار آمریکای شمالی نزدیک شود. پرچمدار کنونی این شرکت Mi 3 هم اکنون با قیمت تنها 419 دلار در سنگاپور به فروش می‌رسد.

منبع : thenextweb

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: گجت ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 13 تير 1393برچسب:, | 2:49 | نویسنده : C A R B O N |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ستاره مادرید